Provider

Sunday, August 12, 2012

Perasaan Ketika Itu

Salam..memalam ni kalo ikut saya malas nak membebel n bersenam jari yg tak runcing ni..cuma tadi saya ada bengang sama satu org..sedey tau memalam pose ni..da la da nak raya(apa kaitan?) ahhh..shut up! ni blog saya so, suka hati saya la..suma org camtu..bila susah baru nak ingat org..pastu asyik2 mengungkit..penat la saya! saya nak tulis kat fb tapi tak best sbb benda camni agak privacy la..pertama skali, berkaitan dgn peristiwa ujung bln tujuh..ok, dgn jahatnya saya tak excited ok! Dari awal saya mmg tak suka gile..tapi sapa la saya untuk menyatakannya..hati ni da robek lama da..so, pe la salahnya dia robek lg..ye tak? Masing2 ada perasan yg perlu dijaga, jadi kenapa org lain tak nak jaga hati kita? Masalahnya, the biggest problem yg dihadapi oleh saya ialah saya masih blom dapat kerja dan masih disitu..takpe, yg membaca tak paham buat2 paham sbb saya mmg paham..haha..tapi tu tak bermakna saya ni patung yg takde perasaan OK! Ya Allah, bantulah hamba Mu ini..Aminnn..kalo ikut mmg tak abis nak membebel..tapi otak da letih..so, gudbye n gudnite!

No comments:

Post a Comment